Skip to content

Klantenservice medewerker

Nederland, Groningen, GroningenCustomer service

Functieomschrijving

Wat ga jij doen?

Binnen Winparts werken we met tijdsblokken waarin je gefocust bent op één bepaalde taak. Om je een beeld te geven nemen we je graag mee in een gemiddelde werkdag op onze Klantenservice afdeling: Vandaag start je met twee uren aan de telefoon, waar je heel veelzijdige vragen ontvangt van onze klanten, die jij vriendelijk te woord staat. Na deze shift heb je pauze en als je terug komt mag je op de Chat. De dynamiek op de Chat is anders dan aan de telefoon, vooral omdat de klanten snel een reactie verwachten. Multitasken is helemaal jouw ding, dus schakel je moeiteloos heen en weer tussen de gesprekken. Je ziet regelmatig meldingen in het systeem omhoog komen van klanten die naar aanleiding van jouw advies een product hebben aangeschaft. Het geeft je energie om op deze laagdrempelige manier nog meer klanten te kunnen helpen en het resultaat te zien van je inspanningen.

Na je pauze ben je twee uren eigenaar van de binnenkomende mail. Dit is weer anders omdat de vragen over het algemeen wat ingewikkelder zijn, waardoor je zaken uit kunt zoeken. In het chatscherm naast de mail kun je eenvoudig je collega’s vragen stellen over de betreffende bestellingen.

Je sluit je dag af zoals je die begon: achter de telefoon! Omdat het nu wat rustiger is help je ondertussen de collega die de mails beantwoord ook nog. Aan het eind van je dag sluit je met een voldaan de computer af. Wat een productieve dag!

Vereisten

Wat breng jij mee?

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je vindt het oprecht leuk om een klant te kunnen helpen en bent daar ook heel goed in;
  • Je bent flexibel. Je vindt het niet erg om af en toe een avond of zaterdag mee te draaien;
  • Punctueel en een gezonde dosis doorzettingsvermogen;
  • Communicatief sterk en oplossingsgericht.
Nederland, Groningen, Groningen
Customer service

of