
Klantenservice medewerker
Friesestraatweg, Groningen, NederlandCustomer service
Functieomschrijving
Wist je dat Winparts niet alleen goede aanbiedingen heeft voor auto-onderdelen? Wij hebben ook een leuke baan voor je in de aanbieding, namelijk: Klantenservice medewerker!
Ben jij flexibel, communicatief sterk en haal jij een boost uit het helpen van een ander? Lees dan snel verder en reageer dan nu via de onderstaande ‘solliciteren’ knop! Let op: zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij!
Functieomschrijving
Wat ga jij doen?
Binnen Winparts werken we met tijdsblokken waarin je gefocust bent op één bepaalde taak. Om je een beeld te geven nemen we je graag mee in een gemiddelde werkdag op onze Klantenservice afdeling: Vandaag start je met twee uren aan de telefoon, waar je heel veelzijdige vragen ontvangt van onze klanten, die jij vriendelijk te woord staat. Na deze shift heb je pauze en als je terug komt mag je op de Chat. De dynamiek op de Chat is anders dan aan de telefoon, vooral omdat de klanten snel een reactie verwachten. Multitasken is helemaal jouw ding, dus schakel je moeiteloos heen en weer tussen de gesprekken. Je ziet regelmatig meldingen in het systeem omhoog komen van klanten die naar aanleiding van jouw advies een product hebben aangeschaft. Het geeft je energie om op deze laagdrempelige manier nog meer klanten te kunnen helpen en het resultaat te zien van je inspanningen.
Na je pauze ben je twee uren eigenaar van de binnenkomende mail. Dit is weer anders omdat de vragen over het algemeen wat ingewikkelder zijn, waardoor je zaken uit kunt zoeken. In het chatscherm naast de mail kun je eenvoudig je collega’s vragen stellen over de betreffende bestellingen.
Je sluit je dag af zoals je die begon: achter de telefoon! Omdat het nu wat rustiger is help je ondertussen de collega die de mails beantwoord ook nog. Aan het eind van je dag sluit je met een voldaan gevoel de computer af. Wat een productieve dag!
Deze functie is beschikbaar als fulltime-, oproep- en studentenbaan!
Vereisten
Functievereisten
Wat breng jij mee?
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Je vindt het oprecht leuk om een klant te kunnen helpen en bent daar ook heel goed in;
- Je bent flexibel. Je vindt het niet erg om af en toe een avond of zaterdag mee te draaien;
- Je bent punctueel en een hebt een gezonde dosis doorzettingsvermogen;
- Je omschrijft jezelf als communicatief sterk en oplossingsgericht;
- Je kunt minimaal 1 werkdag per week aanwezig zijn op onze werkplek in Groningen of Winneweer;
- Kennis van auto-onderdelen is een pré maar geen vereiste.
Bovendien herken jij je in de zes kernwaarden op ons dashboard, die voor ons bedrijf de koers bepalen:
- Down to earth: Ondanks onze ambities staan we met beide benen op de grond. We zijn gegroeid tot een
internationale organisatie maar hebben nog steeds de sfeer van een familiebedrijf. Korte lijntjes,
directe communicatie en niet bang om onze handen (letterlijk en figuurlijk) vuil te maken.
Expertise: Bij Winparts hebben we niet alleen verstand van auto-onderdelen. Onze medewerkers bestaan uit
autogekkies, IT-techies, logistieke experts en onze medewerkers die de beste klantenservice bieden.
Binnen Winparts zijn we voortdurend onze kennis aan het uitbreiden zodat we onze klanten nóg
beter van dienst kunnen zijn. En degene die nóg geen expert is, helpen we ontwikkelen tot hun volle
potentie!
Betrokken: Bij Winparts zijn we één groot team. We denken met elkaar mee en bieden ondersteuning waar
nodig. Tijdens drukke periodes zoals Black Friday staan we samen in ons magazijn te knallen of
helpen we onze collega's op de customer care afdeling. Daarnaast delen we continu tussen alle
afdelingen wat er speelt, zodat we up-to-date zijn en elkaar kunnen adviseren en ondersteunen. Dit
allemaal zorgt ervoor dat we ook zo betrokken kunnen zijn richting onze klanten.
Nieuwsgierig: Onze medewerkers denken graag out of the box! We stellen altijd de vraag achter de vraag en zijn
niet bang voor het onbekende. We zijn altijd op zoek naar een nieuwe, betere of snellere manier om
onze klanten dé Winparts ervaring te geven. Voortgedreven door wat we al weten en geïnspireerd
door wat we nog kunnen leren.
Groei-gericht: Wij gaan vol gas vooruit! We zijn knetter ambitieus en denken continu in mogelijkheden. We kijken
altijd naar hoe we Winparts voor nóg meer mensen toegankelijk kunnen maken. Dit doen we onder
andere door onze artikelen aan te bieden in het buitenland. Ons motto is niet voor niets ‘Keep
moving!’ en dat geldt niet alleen voor Winparts maar ook voor onze medewerkers. Bij ons kun je op
verschillende manieren doorgroeien en jouw skills nóg verder ontwikkelen. Dat kan in je eigen
functie of richting dé nieuwe stap in je carrière binnen ons mooie bedrijf.
Eager: Binnen tien jaar zijn wij de nummer 1 of 2 in ieder AAG-land. Dat doen we de Winparts Way, waar we
continu streven naar het beste voor de klant. Dat hebben we bewezen: in 2022 werden we door onze
klanten verkozen tot populairste Website van het Jaar. Winparts is en blijft de koploper binnen de
automotive e-commerce!
Inlichtingen
Interesse?
Help jij ons bedrijf naar die volgende stap? Word jij onderdeel van ons succes? En ben je geprikkeld door wat je hiervoor hebt gelezen? Neem dan contact op met Sanne Hoekjan (Corporate Recruiter)
*We werven ons personeel zelf! Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!