Skip to content

Klantenservice medewerker

Netherlands, Groningen, FriesestraatwegCustomer service

Job description

Wist je dat Winparts niet alleen goede aanbiedingen heeft voor auto-onderdelen? Wij hebben ook een leuke baan voor je in de aanbieding, namelijk: Klantenservice medewerker!


Ben jij flexibel, communicatief sterk en haal jij een boost uit het helpen van een ander? Lees dan snel verder en reageer dan nu via de onderstaande ‘solliciteren’ knop! Let op: zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij!


Organisatie

Waar kom je te werken?

Winparts BV is een dynamisch en succesvol bedrijf in online auto-onderdelen, opgericht in 2005.

Gevestigd in zowel Groningen (kantoor) als Winneweer (distributiecentrum), levert Winparts meer

dan 2500 pakketjes per dag bij tevreden klanten. Vrijwel alle werkzaamheden gebeuren inhouse; inkoop, inpakken, retourneren, marketing en klantenservice. Het assortiment van Winparts is al enorm en blijft steeds groeien, om nog meer te kunnen bieden aan de klant. De gemiddelde score op klanttevredenheid ligt structureel op de 8.5/10. Dat succes vormt de motor achter onze internationale ambities.

Winparts is altijd in beweging geweest. Voortgedreven door wat we al weten, en geïnspireerd door wat we nog kunnen leren. Door steeds nieuwe dingen te blijven proberen, en echt goed te luisterend naar de klant, zijn we samen op weg naar die nieuwe standaard: de Winparts Way. Binnen 10 jaar zijn we nummer 1 of nummer 2 in ieder Europees land. Mogelijk gemaakt door honderden tevreden klanten, iedere dag weer.

En al die klanten, de bestaande en de toekomstige, gaan echt van ons merk houden. Omdat we verder gaan dan anderen. Omdat we meer service bieden. Omdat we beter weten waar we het over hebben. Maar vooral: omdat jij bij Winparts werkt, of komt te werken. Omdat jij iets brengt wat niemand anders heeft. Omdat jij mogelijk maakt wat wij beloven.

Dus stap in. Doe je gordel om. Het wordt een geweldige rit.


Functieomschrijving

Wat ga jij doen?

Binnen Winparts werken we met tijdsblokken waarin je gefocust bent op één bepaalde taak. Om je een beeld te geven nemen we je graag mee in een gemiddelde werkdag op onze Klantenservice afdeling: Vandaag start je met twee uren aan de telefoon, waar je heel veelzijdige vragen ontvangt van onze klanten, die jij vriendelijk te woord staat. Na deze shift heb je pauze en als je terug komt mag je op de Chat. De dynamiek op de Chat is anders dan aan de telefoon, vooral omdat de klanten snel een reactie verwachten. Multitasken is helemaal jouw ding, dus schakel je moeiteloos heen en weer tussen de gesprekken. Je ziet regelmatig meldingen in het systeem omhoog komen van klanten die naar aanleiding van jouw advies een product hebben aangeschaft. Het geeft je energie om op deze laagdrempelige manier nog meer klanten te kunnen helpen en het resultaat te zien van je inspanningen.

Na je pauze ben je twee uren eigenaar van de binnenkomende mail. Dit is weer anders omdat de vragen over het algemeen wat ingewikkelder zijn, waardoor je zaken uit kunt zoeken. In het chatscherm naast de mail kun je eenvoudig je collega’s vragen stellen over de betreffende bestellingen.

Je sluit je dag af zoals je die begon: achter de telefoon! Omdat het nu wat rustiger is help je ondertussen de collega die de mails beantwoord ook nog. Aan het eind van je dag sluit je met een voldaan de computer af. Wat een productieve dag!


Deze functie is beschikbaar als fulltime-, oproep- en studentenbaan!

Job requirements

Functievereisten

Wat breng jij mee?

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je vindt het oprecht leuk om een klant te kunnen helpen en bent daar ook heel goed in;
  • Je bent flexibel. Je vindt het niet erg om af en toe een avond of zaterdag mee te draaien;
  • Je bent punctueel en een hebt een gezonde dosis doorzettingsvermogen;
  • Je omschrijft jezelf als communicatief sterk en oplossingsgericht;
  • Kennis van auto-onderdelen is een pré maar geen vereiste.

Bovendien herken jij je in de zes kernwaarden op ons dashboard, die voor ons bedrijf de koers bepalen:

  • Expertise: je weet waar je het over hebt.
  • Down to earth: je bent voor iedereen benaderbaar, en prettig om mee te werken.
  • Betrokken: je geeft echt om ons bedrijf.
  • Eager: je kunt niet wachten om met ons vooruit te bewegen.
  • Groei-gericht: zowel persoonlijk als professioneel sta je nooit stil.
  • Nieuwsgierig: er valt altijd wel iets nieuws te leren.

Inlichtingen

Interesse?

Help jij ons bedrijf naar die volgende stap? Word jij onderdeel van ons succes? En ben je geprikkeld door wat je hiervoor hebt gelezen? Neem dan contact op met Sanne Hoekjan (Corporate Recruiter)

Netherlands, Groningen, Friesestraatweg
Customer service

or